8 Ağustos 2013 Perşembe

Baykuşlu Pano

Teyze kusu Duru icin baykuslu bir pano hazirladim. Abla kardes bir dala oturmus uyuyorlar. Ayse Duru uyurken odasinda ona eslik edecekler. :)

Burada paylastigim butun hersey ilk denemelerim. Herbirini bitirdigimde yenisini yapmak icin cevremdekilerin begenileri ile cesaretleniyorum. Evde bos oturdugum onca zamanda kim bilir daha neler deneyebilirdim diye dusunmek uzuyor... :) 




baykuş, bebek odası duvar süsleri, felt, keçe, keçe süsler, keçeden, keçeden bebek süsleri, owl, pano,


baykuş, bebek odası duvar süsleri, felt, keçe, keçe süsler, keçeden, keçeden bebek süsleri, owl, pano,

5 yorum:

  1. Hoş olmuş gerçekten. Ellerinize sağlık. Böyle panoları nerden satın aldiniz acaba? Çerçeve gibi çok güzel duruyorlar. www.kecelerikacirdik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim. Cercevesini hazir olarak satin aldım ve susledim. Sanirim aldigim magaza Eskisehir' de mevcut degil.

    YanıtlaSil
  3. Siz nereden satın aldınız acaba? İstanbul mu?

    YanıtlaSil