7 Ağustos 2013 Çarşamba

Oyuncak Sepetleri

Merhabalar,

 2,5 ay once kiz kardesimin bebegi Ayse Duru` nun dunyaya gelmesi ile teyze unvanina sahip oldum. Halen daha anlamlandirmaya calissamda degisik bir duygu. Duru dunyaya gelmeden once kardesim oda suslerinden, mevlid sekerlerinden bahsetmeye basladi ve Duru` nun Cicileri` nin de macerasi baslamis oldu. Amatorce yapmaya calistigimiz bu suslemeleri sizlerle paylasmak istiyorum. Umarim hosunuza gider ve sizlere de fikir verir.

Ilk olarak keceden yaptigimiz oyuncak sepetlerimizi paylasiyorum.




5 yorum:

  1. Çok sevimli olmuşlar bende oglum için yapmayı düşünüyorum...Ellerinize emeginize saglık...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar guzel ollmuslar. Oyuncak koyulan kisim tig isi mi , bir de kaliplari kafaniza gore mi yoksa bir yerden mi aldiniz?tesekkurler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begeniniz icin ben tesekkur ederim. Sepetler tig ile oruldu, hayvan figurlerini ise oyuncaklardan esinlenerek kalip cikardim ve diktim. Iyi aksamlar. :)

      Sil
  3. Интересная идея. Здорово получилось.

    YanıtlaSil